Veelgestelde vragen

Wij hebben alvast een aantal van de veelgestelde vragen voor u hieronder beantwoord. Mocht u nog andere vragen of opmerkingen hebben, neem gerust contact met ons op.

Als zakelijk klant kunt u zeker bestellen. Bij (een) enkele producten/ artikelen is het zowel voor u als voor ons het meest efficiënt om dit in de online omgeving te bestellen en middels IDEAL te betalen.

Indien u structureel grotere aantallen verwacht af te nemen, kunt u uw aanvraag mailen naar info@everydaybread.nl. Naast volume, frequentie is ook logistiek hierbij van belang. Na ontvangst zullen wij u spoedig van een antwoord voorzien.

Natuurlijk kunt u bij ons bestellen. Neem daarvoor eerst contact met ons op via info@everydaybread.nl. Wij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Voor reguliere bestellingen gelden de prijzen zoals vermeld op de website. Indien u structureel grotere aantallen verwacht af te nemen, kunt u uw aanvraag mailen naar info@everydaybread.nl

Naast volume, frequentie is ook logistiek hierbij van belang. Na ontvangst zullen wij zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Wij gaan er vanuit dat u zult genieten van ons assortiment. Mocht u toch een vraag hebben? Mail dan naar info@everydaybread.nl

Probeer eerst je klacht in de winkel zelf bespreekbaar te maken. Mocht je er in de winkel niet uitkomen dan kun je een mail sturen naar info@everydaybread.nl.

Wij proberen altijd je bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Ontbijt bestellingen bezorgen wij tussen 08:30 – 10:00. Lunch bestellingen bezorgen wij tussen 11:30 – 14:00. Overige bestellingen bezorgen wij tussen 08:30 – 16:00.

Een foutje is menselijk natuurlijk, onze excuses! Wanneer je contact opneemt met de winkel waar je je bestelling geplaatst hebt dan zullen wij zo snel mogelijk zoeken naar een passende oplossing.

Wij houden ons de regels en wetten die zijn vastgesteld in de Nederlandse wet. Je kunt dit ook teruglezen op https://everydaybread.nl/privacybeleid/

Helaas niet. Alle online bestellingen moeten online betaald worden.

Dat kan gebeuren, contact zo snel mogelijk telefonisch de winkel waar de bestelling geplaatst is. Als de bestelling nog niet verwerkt is, dan kan de datum gewijzigd worden.

Helaas is dit niet mogelijk. Als de bestelling nog niet verwerkt is kan wel de datum gewijzigd worden. Neem hiervoor telefonisch contact op met de winkel waar de bestelling geplaatst is.

Neem telefonisch contact op met de winkel waar je wilt bestellen.

Doordat wij zeer scherpe prijzen hanteren, kunnen wij helaas niet gratis bezorgen. Afhalen is altijd gratis.

You cannot copy content of this page